Aktualności

Sepia Alterra PIM z funkcją Portalu Dostawców w firmie Partner XXI

Piątek, 26 czerwca 2015

Funkcjonalność „Portalu Dostawców” pozwalająca zaangażować partnerów biznesowych do zarządzania danymi produktowymi była jednym z powodów wyboru zaproponowanego przez nas rozwiązania. Równie ważny okazało się zadanie stworzenia jednego źródła informacji zarówno dla systemów e-commerce jak i aplikacji automatyzującej prace DTP przy kolejnych edycjach katalogu produktowego.

 

 

Firma Partner XXI to największa polska sieć handlowa w branży papierniczo -biurowej. Działa nieprzerwanie od 1996 roku. Jej oferta składa się z produktów czołowych dostawców działających w segmencie artykułów biurowych: BiC, Energizer, Samsung, HP i wielu innych.

Główne cele projektu to:

  • Włączenie szeregu dostawców do zarządzania informacjami produktowymi dla dostarczanych przez nich produktów
  • Oprawienie komunikacji ze studiem DTP poprzez automatyzację przekazywania danych produktowych (teksty, dane techniczne, zdjęcia)
  • Skrócenie procesu produkcji katalogu produktowego
  • Zapewnienie spójności danych pomiędzy katalogiem produktowym i systemami B2B
  • Dostarczenie do systemów e-commerce wysokiej jakości danych produktowych, zawierających miedzy innymi niezbędne informacje do budowy zaawansowanych metod wyszukiwania produktów, dynamicznych linków pomiędzy produktami i kompletny materiał zdjęciowy

Zakres zaplanowanych prac wdrożeniowych:

  • Zaprojektowanie struktury produktowej bazy danych w oparciu o system Sepia Alterra® PIM
  • Budowa własnej klasyfikacji produktów
  • Oprogramowanie dla użytkownika końcowego mechanizmu automatycznego eksportu i importu danych z wykorzystaniem plików Excel
  • Przygotowanie szablonów do automatyzacji składu DTP w środowisku Adobe InDesign i Easycatalog
  • Eksport danych do systemu B2B
  • Integracja z systemem ERP