Aktualności

Sepia Alterra PIM z funkcją Portalu Dostawców w firmie Partner XXI

Piątek, 26 czerwca 2015

Funkcjonalność „Portalu Dostawców” pozwalająca zaangażować partnerów biznesowych do zarządzania danymi produktowymi była jednym z powodów wyboru zaproponowanego przez nas rozwiązania. Równie ważny okazało się zadanie stworzenia jednego źródła informacji zarówno dla systemów e-commerce jak i aplikacji automatyzującej prace DTP przy kolejnych edycjach katalogu produktowego.

 

 

Firma Partner XXI to największa polska sieć handlowa w branży papierniczo -biurowej. Działa nieprzerwanie od 1996 roku. Jej oferta składa się z produktów czołowych dostawców działających w segmencie artykułów biurowych: BiC, Energizer, Samsung, HP i wielu innych.

Główne cele projektu to:

  • włączenie szeregu dostawców do zarządzania informacjami produktowymi dla dostarczanych przez nich produktów
  • oprawienie komunikacji ze studiem DTP poprzez automatyzację przekazywania danych produktowych (teksty, dane techniczne, zdjęcia)
  • skrócenie procesu produkcji katalogu produktowego
  • zapewnienie spójności danych pomiędzy katalogiem produktowym i systemami B2B
  • dostarczenie do systemów e-commerce wysokiej jakości danych produktowych, zawierających miedzy innymi niezbędne informacje do budowy zaawansowanych metod wyszukiwania produktów, dynamicznych linków pomiędzy produktami i kompletny materiał zdjęciowy

Zakres zaplanowanych prac wdrożeniowych:

  • zaprojektowanie struktury produktowej bazy danych w oparciu o system Sepia Alterra® PIM
  • budowa własnej klasyfikacji produktów
  • oprogramowanie dla użytkownika końcowego mechanizmu automatycznego eksportu i importu danych z wykorzystaniem plików Excel
  • przygotowanie szablonów do automatyzacji składu DTP w środowisku Adobe InDesign i Easycatalog
  • eksport danych do systemu B2B
  • integracja z systemem ERP