Sepia Alterra PIM z funkcją Portalu Dostawców w firmie Partner XXI
Piątek, 26 czerwca 2015
Funkcjonalność „Portalu Dostawców” pozwalająca zaangażować partnerów biznesowych do zarządzania danymi produktowymi była jednym z powodów wyboru zaproponowanego przez nas rozwiązania. Równie ważny okazało się zadanie stworzenia jednego źródła informacji zarówno dla systemów e-commerce jak i aplikacji automatyzującej prace DTP przy kolejnych edycjach katalogu produktowego.
Firma Partner XXI to największa polska sieć handlowa w branży papierniczo -biurowej. Działa nieprzerwanie od 1996 roku. Jej oferta składa się z produktów czołowych dostawców działających w segmencie artykułów biurowych: BiC, Energizer, Samsung, HP i wielu innych.
Główne cele projektu to:
- Włączenie szeregu dostawców do zarządzania informacjami produktowymi dla dostarczanych przez nich produktów
- Oprawienie komunikacji ze studiem DTP poprzez automatyzację przekazywania danych produktowych (teksty, dane techniczne, zdjęcia)
- Skrócenie procesu produkcji katalogu produktowego
- Zapewnienie spójności danych pomiędzy katalogiem produktowym i systemami B2B
- Dostarczenie do systemów e-commerce wysokiej jakości danych produktowych, zawierających miedzy innymi niezbędne informacje do budowy zaawansowanych metod wyszukiwania produktów, dynamicznych linków pomiędzy produktami i kompletny materiał zdjęciowy
Zakres zaplanowanych prac wdrożeniowych:
- Zaprojektowanie struktury produktowej bazy danych w oparciu o system Sepia Alterra® PIM
- Budowa własnej klasyfikacji produktów
- Oprogramowanie dla użytkownika końcowego mechanizmu automatycznego eksportu i importu danych z wykorzystaniem plików Excel
- Przygotowanie szablonów do automatyzacji składu DTP w środowisku Adobe InDesign i Easycatalog
- Eksport danych do systemu B2B
- Integracja z systemem ERP