MILÓ to polski producent zlewozmywaków granitowych. Nowoczesne technologie, wykorzystujące najwyższej jakości materiały pozwalają łączyć niepowtarzalny design z funkcjonalnością ich produktów. Dzięki temu firma zyskała zaufanie producentów, dystrybutorów oraz projektantów w wielu krajach.
Wymagania i potrzeby
Dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo potrzebowało systemu, który przyśpieszy pracę przy zarządzaniu informacją produktową oferowanych produktów, ale także zautomatyzuje proces prezentowania ich na stronie internetowej.
Produktowa baza danych
- System PIM firmy PIMCORE zintegrowany z modułami DAM i CMS
- Zarządzanie danymi w 7 językach, w tym także w języku chińskim
- Wielopoziomowa struktura drzewa produktowego wykorzystująca mechanizm dziedziczenia wartości, ergonomia pracy z danymi produktowymi
- Integracja z systemem ERP i platformą marketplace przez szynę danych ESB wykonana przez naszego partnera firmę UNITY
Produktowy serwis www
- Serwis internetowy w 8 językach
- 100% integracja systemu PIM z CMS serwisu internetowego, natychmiastowa aktualizacja danych PIM/DAM -> CMS
- Bogaty opis produktu, dane techniczne, warianty, relacje, ikony
- Automatyczne wyliczanie ikon właściwości na podstawie uzupełnionych parametrów technicznych
- Wyszukiwanie produktów przy pomocy filtrów lub pełnotekstowo z graficznymi podpowiedziami
- Dynamiczne linki pomiędzy produktami, akcesoriami
- Elastyczny i łatwy w obsłudze moduł CMS PIMCORE do zarządzania niestrukturalnymi treściami serwisu www
Etykiety PDF
- w pełni automatycznie tworzonie etykiet we wszystkich wersjach językowych
- wstępny podgląd w interfejsie GUI PIMCORE
- automatyczna konwersja plików PDF do plików bitmapy
- wysyłka wygenerowanych bitmap etykiet do systemu ERP