MILÓ

MILÓ to polski producent zlewozmywaków granitowych. Nowoczesne technologie, wykorzystujące najwyższej jakości materiały pozwalają łączyć niepowtarzalny design z funkcjonalnością ich produktów. Dzięki temu firma zyskała zaufanie producentów, dystrybutorów oraz projektantów w wielu krajach. 

Wymagania i potrzeby

Dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo potrzebowało systemu, który przyśpieszy pracę przy zarządzaniu informacją produktową oferowanych produktów, ale także zautomatyzuje proces prezentowania ich na stronie internetowej.

Produktowa baza danych

  • System PIM firmy PIMCORE zintegrowany z modułami DAM i CMS
  • Zarządzanie danymi w 7 językach, w tym także w języku chińskim
  • Wielopoziomowa struktura drzewa produktowego wykorzystująca mechanizm dziedziczenia wartości, ergonomia pracy z danymi produktowymi
  • Integracja z systemem ERP i platformą marketplace przez szynę danych ESB wykonana przez naszego partnera firmę UNITY

Produktowy serwis www

  • Serwis internetowy w 8 językach
  • 100% integracja systemu PIM z CMS serwisu internetowego, natychmiastowa aktualizacja danych PIM/DAM -> CMS
  • Bogaty opis produktu, dane techniczne, warianty, relacje, ikony
  • Automatyczne wyliczanie ikon właściwości na podstawie uzupełnionych parametrów technicznych
  • Wyszukiwanie produktów przy pomocy filtrów lub pełnotekstowo z graficznymi podpowiedziami
  • Dynamiczne linki pomiędzy produktami, akcesoriami
  • Elastyczny i łatwy w obsłudze moduł CMS PIMCORE do zarządzania niestrukturalnymi treściami serwisu www

Etykiety PDF

  • w pełni automatycznie tworzonie etykiet we wszystkich wersjach językowych
  • wstępny podgląd w interfejsie GUI PIMCORE
  • automatyczna konwersja plików PDF do plików bitmapy
  • wysyłka wygenerowanych bitmap etykiet do systemu ERP