Domino naszym nowym klientem
Eliminacja błędów w opisie produktów, zapewnienie spójności mediów internetowych z drukowanymi katalogami to główne idee przyświecające produktowej bazy danych PIM. Nie bez znaczenia była też możliwość całkowicie automatycznego generowania i przekazywania do zewnętrznej firmy danych niezbędnych do składu katalogu. Wykorzystanie przez naszą firmę, jako wykonawcy katalogów, narzędzi do database publishing pozwoliło całkowicie wyeliminować błędy związane z ręcznym kopiowaniem i wprowadzaniem danych.
Spółka Domino to prężne przedsiębiorstwo handlowe z 30-letnim doświadczenie, specjalizujące się w dystrybucji okuć stolarki otworowej. Własność spółki stanowi także marka Wild Wood, pod którą firma prowadzi sprzedaż podłóg z drewna egzotycznego i laminowanych.
Zakres wykonywanych prac:
- zaprojektowanie struktury produktowej bazy danych
- 4 warstwy językowe
- import danych i weryfikacja ich spójności
- import materiału zdjęciowego i konwersja na potrzeby serwisu www
- automatyczny eksport do programu Adobe InDesign, oprogramowanie tabel produktowych