Aktualności

Domino naszym nowym klientem

Czwartek, 20 marca 2014

Eliminacja błędów w opisie produktów, zapewnienie spójności mediów internetowych z drukowanymi katalogami to główne idee przyświecające produktowej bazy danych PIM. Nie bez znaczenia była też możliwość całkowicie automatycznego generowania i przekazywania do zewnętrznej firmy danych niezbędnych do składu katalogu. Wykorzystanie przez naszą firmę, jako wykonawcy katalogów, narzędzi do database publishing pozwoliło całkowicie wyeliminować błędy związane z ręcznym kopiowaniem i wprowadzaniem danych.

 

 

Spółka Domino to prężne przedsiębiorstwo handlowe z 30-letnim doświadczenie, specjalizujące się w dystrybucji okuć stolarki otworowej. Własność spółki stanowi także marka Wild Wood, pod którą firma prowadzi sprzedaż podłóg z drewna egzotycznego i laminowanych.

Zakres wykonywanych prac:

  • zaprojektowanie struktury produktowej bazy danych
  • 4 warstwy językowe
  • import danych i weryfikacja ich spójności
  • import materiału zdjęciowego i konwersja na potrzeby serwisu www
  • automatyczny eksport do programu Adobe InDesign, oprogramowanie tabel produktowych