Implementacja systemu PIM i automatyzacja produkcji katalogów w firmie KANLUX
Poniedziałek, 29 maja 2017
Kanlux SA jest jednym z wiodących przedsiębiorstw sektora oświetleniowego. Rodzinna firma założona w 1989r. jest dzisiaj międzynarodowym przedsiębiorstwem zatrudniającego w swoich spółkach kilkuset pracowników. Firma stale rozszerza swoją sieć sprzedaży zarówno Polsce jak i poza jej granicami. Swoim Klientom firma oferuje szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych skupionych wokół sześciu grup produktowych: opraw architektonicznych, opraw zewnętrznych, opraw domowych, źródeł światła oraz asortymentu uzupełniającego w postaci osprzętu elektroinstalacyjnego oraz aparatury modułowej. Łącznie w ofercie Kanlux jest dostępnych ponad 1500 pozycji asortymentowych.
Główne cele projektu to:
- Optymalizacja procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
- Podział pracy na etapy obejmujący wiele działów przedsiębiorstwa
- Scentralizowanie zarządzania danymi produktowymi
- Standaryzacja danych produktowych
- Zmniejszenie liczby błędów w wydawanych publikacjach
- Skrócenie procesu publikowania kolejnych wersji katalogu produktów
- Zapewnienie spójności danych pomiędzy mediami drukowanymi i serwisem www
- Zwiększenie jakości posiadanych danych produktowych
- Usprawnienie prac tłumaczeniowych
Zakres zaplanowanych prac wdrożeniowych:
- Zaprojektowanie produktowej bazy danych w oparciu o system PIM firmy PIMCORE
- Integracja z systemem ERP
- Budowa bazy materiału zdjęciowego – zintegrowana w PIM funkcjonalność Digital Asset Management
- Obsługa warstw językowych i wsparcie procesów tłumaczeniowych
- Implementacja modułu do zarządzania zawartością i layoutem katalogów produktowych
- Przygotowanie szablonów do automatyzacji składu DTP w środowisku Adobe InDesign i Easycatalog
- Automatyzacja składu DTP wielojęzycznych instrukcji obsługi produktów
- Udostępnienie danych produktowych dla platformy e-commerce