Aktualności

Implementacja systemu PIM i automatyzacja produkcji katalogów w firmie KANLUX

Poniedziałek, 29 maja 2017

Kanlux SA jest jednym z wiodących przedsiębiorstw sektora oświetleniowego. Rodzinna firma założona w 1989r. jest dzisiaj międzynarodowym przedsiębiorstwem zatrudniającego w swoich spółkach kilkuset pracowników. Firma stale rozszerza swoją sieć sprzedaży zarówno Polsce jak i poza jej granicami. Swoim Klientom firma oferuje szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych skupionych wokół sześciu grup produktowych: opraw architektonicznych, opraw zewnętrznych, opraw domowych, źródeł światła oraz asortymentu uzupełniającego w postaci osprzętu elektroinstalacyjnego oraz aparatury modułowej. Łącznie w ofercie Kanlux jest dostępnych ponad 1500 pozycji asortymentowych.

 

 

Główne cele projektu to:

  • Optymalizacja procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
  • Podział pracy na etapy obejmujący wiele działów przedsiębiorstwa
  • Scentralizowanie zarządzania danymi produktowymi
  • Standaryzacja danych produktowych
  • Zmniejszenie liczby błędów w wydawanych publikacjach
  • Skrócenie procesu publikowania kolejnych wersji katalogu produktów
  • Zapewnienie spójności danych pomiędzy mediami drukowanymi i serwisem www
  • Zwiększenie jakości posiadanych danych produktowych
  • Usprawnienie prac tłumaczeniowych

Zakres zaplanowanych prac wdrożeniowych:

  • Zaprojektowanie produktowej bazy danych w oparciu o system PIM firmy PIMCORE
  • Integracja z systemem ERP
  • Budowa bazy materiału zdjęciowego – zintegrowana w PIM funkcjonalność Digital Asset Management
  • Obsługa warstw językowych i wsparcie procesów tłumaczeniowych
  • Implementacja modułu do zarządzania zawartością i layoutem katalogów produktowych
  • Przygotowanie szablonów do automatyzacji składu DTP w środowisku Adobe InDesign i Easycatalog
  • Automatyzacja składu DTP wielojęzycznych instrukcji obsługi produktów
  • Udostępnienie danych produktowych dla platformy e-commerce