Implementacja systemu PIM i automatyzacja produkcji katalogów w firmie KANLUX
Poniedziałek, 29 maja 2017
Kanlux SA jest jednym z wiodących przedsiębiorstw sektora oświetleniowego. Rodzinna firma założona w 1989r. jest dzisiaj międzynarodowym przedsiębiorstwem zatrudniającego w swoich spółkach kilkuset pracowników. Firma stale rozszerza swoją sieć sprzedaży zarówno Polsce jak i poza jej granicami. Swoim Klientom firma oferuje szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych skupionych wokół sześciu grup produktowych: opraw architektonicznych, opraw zewnętrznych, opraw domowych, źródeł światła oraz asortymentu uzupełniającego w postaci osprzętu elektroinstalacyjnego oraz aparatury modułowej. Łącznie w ofercie Kanlux jest dostępnych ponad 1500 pozycji asortymentowych.
Główne cele projektu to:
- optymalizacja procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
- podział pracy na etapy obejmujący wiele działów przedsiębiorstwa
- scentralizowanie zarządzania danymi produktowymi
- standaryzacja danych produktowych
- zmniejszenie liczby błędów w wydawanych publikacjach
- skrócenie procesu publikowania kolejnych wersji katalogu produktów
- zapewnienie spójności danych pomiędzy mediami drukowanymi i serwisem www
- zwiększenie jakości posiadanych danych produktowych
- usprawnienie prac tłumaczeniowych
Zakres zaplanowanych prac wdrożeniowych:
- zaprojektowanie produktowej bazy danych w oparciu o system PIM firmy PIMCORE
- integracja z systemem ERP
- budowa bazy materiału zdjęciowego – zintegrowana w PIM funkcjonalność Digital Asset Management
- obsługa warstw językowych i wsparcie procesów tłumaczeniowych
- implementacja modułu do zarządzania zawartością i layoutem katalogów produktowych
- przygotowanie szablonów do automatyzacji składu DTP w środowisku Adobe InDesign i Easycatalog
- automatyzacja składu DTP wielojęzycznych instrukcji obsługi produktów
- udostępnienie danych produktowych dla platformy e-commerce